به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    چگونه بهترین گوشی پزشکی را انتخاب کنیم

    گوشی پزشکی یکی از ابزارها و لوازمی است که به پزشکان در تشخیص صحیح و معالجه بیماران کمک می‎کند. براساس مطالعات، این ابزار یکی از معدود دستگاه هایی است که برای چکاپ های اولیه مورد استفاده قرار می‎گیرد. به عبارت دیگر می‎توان گفت گوشی پزشکی یک لوازم جانبی عالی است که یک پرستار ، پزشک یا مراقب باید به ابزارهای خود اضافه کند.

    اما اگر به تازگی وارد حوزه پزشکی شده اید، تهیه بهترین گوشی پزشکی می تواند کمی چالش برانگیز باشد. مسلما شما میخواهید دستگاهی را تهیه کنید که عملی ، قابل اعتماد و حرفه ای باشد. انتخاب بهترین گوشی پزشکی به میزان استفاده روزانه شما از این دستگاه بستگی دارد به اینکه چند بار در روز از ان استفاده می کنید؟ چه فرکانس و نویزی به بهترین وجه به شما کمک می کند؟ و اینکه بودجه شما چقدر است؟

    متداول ترین نوع گوشی پزشکی

    گوشی پزشکی مانند هر نوع وسیله پزشکی دیگر که توسط شرکت تجهیزات پزشکی عرضه می‎شود در مدلهای مختلفی موجود است که با گذشت زمان دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. شما می توانید لیستی از مدل‏های بسیار ابتدایی و اقتصادی (آکوستیک) تا گوشی های پزشکی دیجیتالی Littmann با کارایی بالا با قابلیت بلوتوث و آمپرهای داخلی را داشته باشید.

    گوشی پزشکی آکوستیک

    این گوشی ها معمولاً از مدل های کلاسیک یا پایه محسوب می شوند. آن ها معمولاً با دو قطرهای مختلف هستند. قطرکوچکتر که فرکانس های پایین تر را ضبط می کند و یک دیافراگم در طرف دیگر که فرکانس های بالاتر را ضبط می کند. نسخههای آکوستیک در میزان صدایی که می توانند انتخاب کنند محدود هستند.

    گوشی پزشکی Littmann

    گوشی پزشکی لیتمن  به اسم استاد دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد دکتر دیوید لیتمان نامگذاری شده است. ساختار این گوشی به گونه ای است که میتواند غشاهای فرکانس دوتایی یعنی هم صدای فرکانس کم و هم فرکانس زیاد را در هر دو طرف سینه ضبط کند. متخصصان پزشکی بر این اساس قادر به شنیدن فرکانس‏های مختلف هستند.


    بیشتر بخوانیم: تشک مواج و زخم بستر


    گوشی پزشکی الكترونیكی

    این گوشی ها مثل گوشی های پزشکی که به صورت عمومی وجود دارد و توسط بسیاری از پزشکان به صورت معمول مورد استفاده قرار می‌گیرد نیستند و فوق العاده پیشرفته هستند. گوشی پزشکی الكترونیكی دامنه بسیار بیشتری از فرکانس نویز را در مقایسه با گوشی های جمع می كند و به متخصصان این امکان را می دهد كه اطلاعات بیشتری را بشنوند. این مدل ها غالباً از طریق فن آوری بلوتوث قابلیت ضبط کردن فرکانس ها و تحولات را ارائه می دهند تا بتوانید به راحتی تغییرات را در یک بیمار مشاهده کنید.

    بهترین گوشی برای شما کدام است؟

    انتخاب بهترین گوشی متناسب با حرفه و کارتان نسبتاً ساده است . پزشكان  و پرستاران به دستگاه های پر هزینه و حرفه ای نیاز دارند که داده ها را به بهترین شکا ممکن کسب و ضبط کنند. امروزه بهترین گوشی پزشکی موجود در بازار با نام تجاری Littmann تولید شده است  ااین گوشی ها توسط 3M ساخته شدهاند. نکته عالی در مورد این گوشی ها این است که در صورت نگهداری صحیح می توان از آن ها برای یک عمر استفاده کرد.

    گوشی پزشکی مدل  Littmann Cardiology IV

    این گوشی با تکنولوژی بسیار بالا یک پیشرفت بزرگ در گوشی های پزشکی آکوستیک استاندارد گذشته است. این دستگاه به دلیل دارا بودن دیافراگم های قابل تنظیم برای انتخاب طیف وسیعی از فرکانس ها میباشد. همچنین به طور خاص برای پزشکان متخصص پزشکی ساخته شده و دارای گوشی های راحت و طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک های منحصر به فرد است.

    گوشی پزشکی مدل  Littmann Classic II

    این گوشی در عین اقتصادی بودن به دلیل دوام بالا همواره یکی از انتخاب های برتر توسط پرستاران است. همچنین برای گرفتن صداهای کم فرکانس در آن از دیافراگم قابل تنظیم استفاده می شود و دارای لبه و زنگ بدون لرز برای راحتی بیماران در هنگام چکاپ است.


    بیشتر بدانیم: ویژگی های جوراب واریس


     گوشی پزشکی مدلLittmann Classic III

    این گوشی از به روز ترین مدل های گوشی پزشکی این برند محسوب میشود و از تمام ویژگی های گوشی های مشابه را دارد. همه این موارد باعث شده که این گوشی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای پزشکان و پرستارهای عمومی و تبدیل شود.

    اگر به دنبال معتبرترین فروشگاه تجهیزات پزشکی برای خرید گوشی پزشکی هستید، شرکت تجهیزات پزشکی و فروشگاه اینترنتی لیتمن با داشتن بهترین کارشناسان فروش در زمینه تجهیزات پزشکی توانایی ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در رابطه با انتخاب و فروش تجهیزات پزشکی را به عموم مردم دارا می‌‌‌‌باشد.

     

    Admin
    دوشنبه 18 فروردين 1399 - 18:53
    بازدید : 212
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 1
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه